Nytändning?

Idag låg den äntligen i brevlådan! Alex Schulmans debutroman Skynda att älska. Signerad och allt.
     Boken handlar om Alex förhållande till sin far - och saknaden efter honom. När Alex föddes var hans far 57 år gammal - därav titeln Skynda att älska. Ju äldre Alex blev, deso mer insåg han att det var bråttom att leva med sin far, innan det var försent.
     Jag tror mycket på den här boken. Jag tror att den kan komma att få en riktigt stor betydelse för mig.
     Som jag sa fick jag boken signerad. Jag och 1385 andra personer. Dock hade jag hoppats på att få en personlig liten hälsning i boken - därför att för var femte bok som Alex Schulman signerade så skickade han med en liten textrad. Typ som: "Dig har jag aldrig tyckt om", eller "Den här boken skulle du aldrig kunna skriva", eller "Nu glömmer vi allt gammalt groll och tittar framåt, eller varför inte "Ha en bra dag! Och hälsa morsan också..."?
      Nåväl...jag får nöja mig med en signatur och sedan själva boken.
      ...och förhoppningsvis vill inte det säga lite.



Kommentarer
Postat av: Lingen

som gammal hockeylirare måste du se och kommentera denna nya superstraff slagen av svenske "nick" lindberg i usa... Så grymt snygg!!!http://www.hockeysverige.se/newsshowtvkolladennyasvenska_superstraffen.html?id=6537044

2009-04-08 @ 21:28:04
Postat av: J

HERRE JÖSSES!!! hur gör karln? han måste ha gummi i lederna! riktigt, riktigt snyggt...kanske inte lika snyggt som omark - men desto svårare!

2009-04-08 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0