En kväll i bilder

Ja, hemma hos Påven var Kaggen lite segstartad. Han ville mest sitta "gubbe" i soffan.



Men jag var på g direkt. Jag dansade.




Oj vad jag dansade.




Sedan blev Påven trött efter allt dansande, så han satte sig ner och hämtade andan.




Men då ramlade han och slog sig på ändan!




Det var lite onödigt, tyckte Påven.




Men han var snart på benen igen.




Sedan ville vi ta en bild på oss tre vänner. Men det var inte det allra lättaste.




Påven kom bara med till hälften - och man vill ju ha en hel Påve att titta på.




Så vi försökte och försökte - men det gick inte.




Då blev Påven sprallig och vräkte sig in framför kameran.




Sedan försvann han.




Där var han! Men nu är inte vi andra med.




Där är jag ensam. Kortet på oss tre skulle tydligen aldrig bli av.




Det tyckte Kaggen var roligt.




Men tillslut fick vi till det. En bild på oss alla tre.




Sedan ramlade Påven igen - och tappade byxorna på köpet. Det var lite lustigt.




När jag tänker efter så satt han nog på golvet i princip hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: Påven

fy fan... blir till å inhandla stödhjul till nästa ferre..

2009-04-06 @ 14:41:09
Postat av: CJ

Fan påven, är det en galen brat du odlat fram nu?=)

2009-04-07 @ 01:28:22
Postat av: Påven

japp, helt crazy!

2009-04-07 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0