Inte kul

Äh fy fan vilken pissig dag det var igår.
    Förlusten mot Adolfsberg kändes. Väldigt mycket. Jag vet inte, det känns som att det blivit för många matcher nu. Tre stycken på sju dagar. Tyvärr kom det en dipp, och den kom igår. Hoppas bara att den inte håller sig.

Resten av dagen blev också skit.
    Eller, kräftskivan var trevlig - men resten av kvällen var ett mörker. Det var länge sedan jag kände mig så tom. Jag kanske dansade, jag kanske skrattade. Men nej, jag hade inte roligt. Det var synd, för jag hade sett fram emot den här kvällen ganska länge.
    Men men - bara att ta nya tag. I dubbel bemärkelse.

Kommentarer
Postat av: anna

Haha, synd för dig då att det inte var roligt.. men du låg inte hemma o spydde iaf.. =) det gjorde jag.. nya tag till thor moden dagarna. hej svejs

2009-08-16 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0