Jag ber inte om ursäkt

"Jaha", tänker ni. "Det var då faaan vad han har blivit tråkig på sistone". And I don't blame you.
     Men vad ska jag göra? Det händer inte så mycket nu för tiden. Det som händer är att jag är inne i en fantastisk skrivarperiod. Jag glöder. Jag älskar, och längtar till, varje stund av skrivande. Var jag än går så plockar jag upp nya vinklar att vinkla, nya bilder att berätta, nya samtal att förmedla. Världen är just nu en stor inspirationskälla, och jag har fullt upp med att plocka in intrycken.
    Jag har inte tid med så mycket annat - och det känns fruktansvärt bra!
    Så just nu är det lite torka. Men jag kommer tillbaka, det lovar jag. Håll ut, för det gör jag.


Och en sak till, som är väldigt viktigt för mig att ni förstår. Vad jag än skriver, hur konstigt eller "fel" det än låter, så har jag full koll på det. Jag är extremt väldigt fruktansvärt mycket (ett exempel på en "konstig" mening) medveten om vad jag skriver. Tvivla aldrig på mina ord eller meningar!
    Som jag kanske nämnt tidigare så skiter jag fullständigt i allt vad skrivregler heter - så länge det låter så bra som jag tycker att det gör. Kapisch? Bra.

PS. Stavfel, däremot, är ju en helt annan sak. Det kan hända den bäste. Till och med Mats Olsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0