Kom sommarnatten under stjärnor kom

Någonting galet var det ja...
     Om man kan kalla det crazy att åka upp till Skinnskatteberg så har jag väl gått fullständigt bananas idag. Helt crazy.
     Nej men det var så att Morfar behövde någon som hämtade hans nyinköpta cykel på sportaffären uppe i Skinnskatteberg, så man var ju tvungen att ställa upp för de nära och kära.
      Det var den dagen det.
      Men - varje dag innehåller ju en kväll, så därmed är ju dagen inte slut än. Jag satsar alla mina kort och all energi jag har kvar på denna slutspurt. Jag ska fånga kvällen, så att säga.
      Så då har jag bara en fråga; is there anyone who is ready to let the dogs out?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0