Lite kort bara...

Zlatans debut i Barcelona igår var...spännande. Det kanske inte var superduperbra - men det var spännande att se vad fan som skulle hända när han väl fick bollen. Skulle han dribbla? Skulle han tunnla? Skulle han klacka? Skulle han dra iväg en monsterkanon? Eller skulle han spela enkelt?
     Ibland gjorde han riktigt fina grejer som kunde ha blivit någonting, men ibland slog han även bort lite passningar. Det gjorde ont varje gång han tappade bollen. Känslan i mig var precis som att allting hängde på den här matchen. Skulle Zlatan göra bort sig nu så skulle han inte få spela något mer på hela säsongen. Varje gång han tappade bollen så kved jag för mig själv "Men Zlatan...", precis som att han vore min vän.
     Men va fan - det syntes ju att han inte är i toppform direkt. Bort med bandaget och några träningsveckor till - då jävlar!


Men va i helvete håller Man United på med? 0-1 mot Burnley? Burnley. BURNLEY???
      Jävla Spurs-soppa som inte ens kan sätta en straff...


Annars åker jag till Västanhed nu. Jag har en bok att skriva.

Kommentarer
Postat av: keane

spurs-sopppa? han har väl snart vart längre i united än i spurs =) straffen hade inneburit 1-1, inte vinst!

2009-08-20 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0