Maybe?

Efter nästan ett år så har jag nu börjat klippa på Bergen-filmen. Jag kände att tiden var rätt för det nu. Jag har bara svaga minnen av vad jag filmat så jag har ingen aning om resultatet. Kanske blir det en film, kanske blir det ingenting - vi får helt enkelt se.
    Eftersom att jag inte har någon plugg att sätta in kamerakabeln i, då den datorn kraschat för mig, så sitter jag därför nu hemma hos Grannen och klipper. Inte optimalt, men det får gå.
    Just nu i råmatrialet av filmen så är vi i startgroparna för den första festen hemma hos Super-Hilke. Men med tanke på att vi alla drack för mycket och somnade så vet jag inte hur pass rolig den festen blir att titta. Eller så blir det tvärtom - jätteroligt.

Kommentarer
Postat av: Super-Hilke

vær snill når du lager den filmen, husker det e en del pinlige situasjoner på den, haha

2009-08-29 @ 12:11:46
Postat av: J

haha...du är härmed omdöpt till singstar-hilke...eller kanske "ska du ha bank"-tjejen :)

2009-08-30 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0