Mina drömmar är nog inte som andras

Jag hade en jävligt sjuk dröm inatt.
     Jag skulle gå på bio, det var Sommaren med Göran, och det var ganska mycket folk. Kön var lång och när jag kom fram var jag lite stressad. Av någon underlig anledning sålde de kött som tilltugg, och av någon ännu underligare anledning så köpte jag det. Nu handlade det inte om några små köttbitar på en tallrik, nej nej, det här var stora råa fläskfiléer. Ungefär en meter långa, och man fick med lite folie att linda om den.
      Plötsligt dök Tord upp, och då blev det helt crazy. Ett gäng grabbar tog tag i min fläskfilé, som nu hade blivit ännu större, och efter att först ha brottat ner Tord på marken så började grabbarna linda in honom i köttet. Han skrattade, men jag såg på honom att han inte tyckte att det var roligt. Det var liksom "He he, nämen ge er, lägg av..." - och det är klart, vem fan vill bli inlindad i kött?
       Men där låg han i alla fall, och jag gick in i salongen. Men någon film blev det inte för mig, för jag såg ingenting. Allting bara snurrade och det kändes som att jag hade svept en kvarting vodka.
       Sedan vaknade jag. Ganska fundersam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0