Några bilder från den senaste tiden...



Det här var verkligen Stiffas och Dennis kväll. Det kanske syns på bilden.
     Ett tag lät till och med Stiffa som Tord brukar göra framåt småtimmarna. Det var kvällens stora behållning.
     ...och Emma hade hatt. Det tycker jag var coolt.




Det här är klassisk mark. Riddarna vet varför. Ett tips: det är polisstationen i E-tuna.




Dennis var utan tvekan galnast den här kvällen...




...tätt följd av Stiffa. Eller Lill-Tord kanske vi ska kalla han förresten.




Själv höll jag mig tillbaka och smög lite i bakgrunden. Jag hade tankarna någon annanstans. Men ett äckligt litet leende kunde jag åtminstone bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Tillbaka till Stiffa? Härligt!!

2009-08-25 @ 15:42:12
Postat av: Emma

Hatt ar coolt. Du som pratat om NY, ak hit. Det ar mojligen det haftigaste stallet pa jorden. :)

2009-08-25 @ 19:31:21
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: J

ja fy fan, kan jag mycket väl tänka mig...njut så länge det varar :)

2009-08-26 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0