Ny strid

Sitter nu på bussen till Karlstad för bortamöte mot FBK Karlstad. Nervös som vanligt, laddad som vanligt.
    Hoppas att höften, eller äschlet är det väl egentligen, håller. Jag är grymt spelsugen.
    Men vi kommer antagligen inte få det lätt. Förutom att FBK är serietvåa och ett bra lag så saknar vi Marcelo (avstängd 2 matcher till), Källe (avstängd 2 matcher), Bulgaren (avstängd), Kotten (avstängd) och Berga (skadad). Lite sådär halvt småjobbigt. Men va fan - vi får kriga på tills vi spyr så får vi se vart vi landar. Senast jag kollade så har vi ingenting att förlora.

Ikväll då? Ja, jag har hört att det ska ligga ett alldeles förtjusande litet öltält nere vid Ekudden, och det tänkte jag besöka. Förhoppnings glad, trött och redo att avnjuta Big eyed Mike & The flying cows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0