Bilder från helgen



Bröderna Galen - med rätt att partaja!




Härmed har de förklarats för man och hustru.




En förälskad kyss på kyrktrappan.




Det nyblivna Paret Thell.




Tre ess. Tre gringos. Tre mafiosos. Don Corleone och hans söner.




Och La Primadonna!




De börjar närma sig fest. Några dansmoves som uppvärmning inför kvällen. Fy fan så salt jag är i kostym! Jag är livsfarlig, ju!




Jag menar, titta på mig! Nu blir kavaj, skjorta och slips resten av året. Dygnet runt!




Mitt hotellrum. Alla hade varsitt rum. Det var inte mycket - men det var mitt!




Brudparet anländer till festen.




Audi 80 cab. Eller är det Audi 100?




Brudparet avnjuter ett av kvällens många fina tal.




Mina bröder och kusiner på bröllopet.





...och sedan en bild på "alla" kusiner.




Röj på dansgolvet när Sexy back drog igång i högtalarna.




Lillebror försöker lära Mor hur kidsen rör sig på dansgolvet nu för tiden.




Fika och paketöppning dagen efter.




Många nyfikna, och en del lite trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0