Historia

Det har ju passerat några "headers" genom åren, och varför inte titta tillbaka på de som varit?
    Man kan väl säga att det bara blivit bättre med tiden - och därför är väl  den jag har just nu också den bästa.
    Eller?




Den första: Ganska så tråkig, så här i efterhand. Ville bara få det så skitigt och "tunnelbaneaktigt" som möjligt.




Den andra: Här var det dimmigt. Men jag gillar min pose väldigt mycket. Ganska bra.




Min första sommarheader: Jag ville få till hängmatte-stuket, eller stranden-stuket, och det gick väl sådär. Ser ut som att jag ligger ute i skogen i en myrstack. Nej, inget bra.




Höstheader: Ganska tråkig och ful. Gillar inte mitt fejs. Tummen ner.




Norgeheader: Den här gjorde jag när jag åkte till Bergen. Lite roligt, sådär...




Norgeheader 2: Men väl i Bergen så gjorde jag en ny. Jag gjorde det bästa jag kunde av Vampyrens demo-Photoshop.




Julheader: Kunde ha blivit mycket svulstigare. Men jag tror att jag bara hade Paint till mitt förfogande då.




Januari: Japp, det hade jag. Det ser man nu. Inte mycket att hurra för.




Februari: Men här var det lite roligare. Kanske lite väl gay.




Mars: Jag ville få till en slaskig och blöt illusion, så som det är när snön smälter bort. Jag gillar fotstegen i "leran".




April-maj: Det här är en av mina favoriter. Kolla hur jag svävar i luften. Coolt som fan! Jag är en tiger som hoppar på sitt byte.




Min andra sommarheader: Den förra, och den var väl lite roligare än förra sommarens. Färggladare, åtminstone. Synd bara att jag kapade min lugg när jag målade så att det ser ut som att jag har Tintin-frisyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0