Dags att gå out of control

Hepp! Nu har det varit lite för mycket down och blått här på las bloggas. Time to shape up!
     Jag känner för någonting idag. Någonting galet. Eller, det behöver inte vara galet - så länge det är inihelvete kul. Jag vill skratta så okontrollerat mycket så att jag nästan får krupp. Jag kan inte minnas senaste gången jag skrattade så mycket att jag fick panik. Kvällen vi såg Baksmällan på bio var rolig, men då kunde man i alla fall kontrollera sig.
      Kan det ha varit någon gång med Riddarna? Jag vet inte. Den tiden känns så långt borta att jag har svårt att komma ihåg. Behöver bli påmind. Veckan i Halmstad var alldeles för kort.
      Nej. Någonting galet får det bli.

Kommentarer
Postat av: CJ

Boka in en skøn partyvecka i sødra europa?? va va va?? galet

2009-08-04 @ 13:04:38
Postat av: keane

harrys?

2009-08-04 @ 13:22:46
Postat av: J

södra europa känns pestsmittat och smutsigt...men kanske det? där tar nätterna aldrig slut :)



inget harrys ikväll, även om det hade varit kul, får inte med mig Grannen på någonting...jag spar mig till helgen...

2009-08-05 @ 00:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0