Inte en chans

Nej. Nej, nej, nej. Eller? Herregud! Va? Nej. Nej, nej, nej.
    Oasis har inte splittrats. INTE! Jag vägrar tro det. Det är inte sant. ALDRIG I LIVET! Världens bästa band, mitt favoritband sedan 1997, har inte splittrats. LÄGG AV FÖR FAN!!! DET ÄR INTE SANT!!!
    När jag först fick reda på att de splittrats (nej då, fan heller) så tänkte jag "Jaha, nu igen...". Sedan växte det, och det blev världens nyhet. Men det är inte sant. Jag lovar att jag kommer att vara den sista personen i världen som erkänner det.
    Men jag ska även erkänna; jag är lite rädd. Eller, nej - jag är förbannat jävla livrädd. Varför? Jo, dels för att tidningarna kommer med artiklar som "Sagan är över", "De gav britpopen ett ansikte" och "Berättelsen om Oasis", men även för att Noel själv skrivit i sin blogg att han lämnar bandet. Jag ska erkänna att det skrämmer mig lite grand.
    Varför är det inte sant då? Jo, för att under mina år med Oasis så har de "splttrats" ungefär 78 gånger, och ändå alltid kommit tillbaka. Sedan är det klart att de nu börjat tröttna lite grand på varandra. Va fan - de har ju suttit i varandras knän i snart fyra år. Först två år när de spelade in senaste skivan Dig out your soul, och sedan två år med deras världsturné. Nu var det dessutom bara ett par spelningar kvar på turnén innan de skulle få lite välförtjänt semester.
    Jag säger så här; ge dem ett år att fundera på hur jävla horribelt dumt det skulla vara att splittras. Sedan ska ni nog få se att det blir annat liv i luckan.
    HA HA HA!!!! Oasis splittras? DET VAR DET DUMMASTE JAG HAR HÖRT!!! HA HA HA HA, nej nej nej. Tok heller... HA HA HA HA!!! Jag vet inte varför jag gråter just nu?
    Nej, det här är inte sant, hörrni. JAG-VÄGRAR-TRO-PÅ-DET. Fan heller. Mina älsklingar kommer aldrig att försvinna. De är bara lite trötta nu. Då säger man så mycket dumt. HÖR NI DET?!
    HA HA HA HA HA HA HA!!!!! AAAAAAAAAHHHHHH!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0