Smilegubbe

Vad jag är lycklig, vad jag är lycklig, vad jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag.
    Jag har fått tillbaka tron på livet! Kommer ni ihåg för några månader sedan då jag beklagade mig över att min dator hade kraschat, och med den en massa jävla bilder och filmer som jag tagit vid olika tillfällen. Well...nu är datorn fixad - och allting finns kvar!!!
    Bah! Först lämnade jag iväg datorn till en kompis till Kent-Agent - men den dåren kunde ju ingenting! Han sa typ att det var "kört", att datorn måste blåsas rent och att ingenting kunde räddas. Men tji fick han. My lovely Storebror tog hem datorn i helgen, och vips var det fixat. HU-FUCKING-RRA!!!
    Jag är så glad. Inte nog med att alla bilder och filmer och texter är kvar - den här datorn är även hundra gånger snabbare än den jag haft under tiden, plus att jag nu kan börja klippa filmer igen. Ra ta ra ta ra!
    Hi hi, den gamla datorn var så långsam att Far, med världens minsta tålamod, en kväll blev så förbannad att han skrek "NEJ NU JÄVLAR ÅKER VI OCH KÖPER EN DATOR IMORGON! JAG SKITER I VAD DET KOSTAR, JAG BLIR BARA IRRITERAD PÅ DEN HÄR JÄVLA DYNGAN!!!". Tur att vi inte åkte och köpte någon dator, då.
    Jag är så glad så att jag tänker lägga ut lite gamla bilder som jag inte sett på länge, även om jag kanske har lagt ut dem tidigare.




Förra årets Halmstad-resa. Det regnade mycket, men det var bra ändå.




Haha!!! Ja jävlar...




Knocke & Smocke på vinterns hockeybockey-match.




Matchens domarjävel.




Den här tycker jag om för att jag ser så mystisk ut. Och snygg.




Här ser jag ut som en väldigt snäll kille. En snäll kille som gillar öl.




Den här tycker jag om för att jag är så snygg.




Det här är nog den bästa bild som tagits på mig. Ser ni hur snygg jag är? Det är nästan kriminellt så snygg jag är. Bry er inte om muppen till vänster, titta bara på mig.




Bläckfisken i sitt esse. Från förra årets Halmstad-äventyr.




Här är jag...inte lika snygg. Bara lite tokig. Sån är jag.




Två riktigare tänkare. Ser nu hur hårt de sitter och funderar?




Den tjocke, den mesige och den coole...




Den klassiska lagbilden som togs mitt på torget i Eskilstuna en mycket sen kväll i september förra året. Det är en oförglömlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0