Dan före dopparedan

Det är samma visa varje år. En dag innan julafton och man har knappt börjat handla julklappar. Man tänker "nästa år...då ska jag jävlar i min själ vara ute i god tid". Så går det ett år - och så står man där igen. En dag innan julafton och man har knappt börjat handla julklappar.
    Eller...för min del kändes det så - men helt plötsligt kom jag fram till att jag bara hade en klapp kvar. Däremot lyste paniken och ångesten i resten av Riddarnas ögon under våran heldag i Eskilstuna. Men - slutet gott allting gott, och när dagen var över hade alla presenter hunnits med.
    Dagen började med pizza, fast för min del blev det grillad biff, klyftpotatis och bearnaisesås, och den avslutades med cappuccino.
    Blev en julklapp till mig själv också, i form av Hästpojkens nya cd Från där jag ropar. Releasedatum var satt till 28 december, så döm av min förvåning när jag fann den lilla rackaren på en skivaffär. Ska snart slå in julklappar och då tänkte jag passa på att ligga med den lite grand. Eller så nuppar jag den gul och blå.




The Boys are back in town...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0