Det som varit

...and last night was fucking awesome! Eller i alla fall roligast på länge.
    Uppvärmning hemma hos Militären först, där även Tord, Fröken Blomberg och Fröken Johansson anslöt efter ett tag. Sedan vidare till Harrys där halva Kungsör befann sig. Tydligen. Jag såg inte så många. En flaska jäst vin såg till att jag blev lite grumligare än vad jag önskat - men allt som allt var det en rolig kväll.
     Idag blev det en heldag med Fröken Blomberg, Fröken Johansson och Tord. Först en pizza, eller fyra, på Sarajevo, sedan en biltur in till Tuna Park med Lasse Forss där det shoppades och fikades. Väl hemma i Kungsör igen blev det glögg, lussebullar och pepparkakor hemma hos Tord och Fröken Blomberg, innan jag vandrade hemåt i, den numera, vita decemberkvällen.
     Ny vecka tar fart igen imorgon med kyrkbesök och det vanliga dagisbestyret.
     Bara på't igen, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0