Hos grannen

Sitter hemma hos Danskungen och tittar på Man United mot Wolfsburg. Fast mest av allt använder jag nog hans internet.
     Hyfsat seg och trökig dag. Men det fanns ljusglimtar i form av obeskrivligt fina ansikten, och det vägde faktiskt nästan upp allt det sega och trökiga. You gotta' love the little ones.

På fredag har vi lucia. Det har nog aldrig känts mer "fel" än nu detta år. Vet inte varför, men det har väl med julkänslan och julstämningen att göra. Den finns inte. Jag går fortfarande runt i sommartankar.
      Men till helgen blir det julhandel. Kanske kommer känslan då? Fast vintern känns avlägsen. Jag går i varmare tankar. Eller kanske är det bara tankar? Våra grannländer ligger ju också ganska långt bort. Allting är relativt.

Idag var det annars första gången som jag kunde se mig själv tillsammans med någon annan på riktigt.

Och nu har jag nog bestämt mig för att Hamnen gör de godaste pizzorna i Kungsör.

Kommentarer
Postat av: S

Hamnen, vad har jag missat nu för något? Ännu en pizzeria i Kungsör?

Men glöm nu inte vår shopping-dejt den 23.e!? Julshopping i eskilstuna!!!

2009-12-08 @ 23:23:17
Postat av: Morgan

Jag e på!!!

2009-12-09 @ 19:43:30
Postat av: S

Jag räknar med att alla är det!!annars...

2009-12-10 @ 00:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0