Han gjorde det tillslut!

Han väntar länge. Ihärdigt och tålmodigt håller han ut, för han vet - han vet - att tillslut kommer det bli hans tur. Dagar blir till veckor, veckor blir till månader, den ena efter den andre höjs till skyarna och koras till kung eller drottning för en dag. Ingen tänker på honom. Om han inte sa något själv så skulle ingen någonsin tänka på honom. Åren skulle passera - men aldrig skulle den lilla gossen få fylla år.
     Därför tycker jag att vi utbringar ett sjuhelvetes HIPP HIPP HURRA för Danskungen som idag - årets näst sista dag - fyller 23 år. Jag trodde fanimej aldrig att det skulle inträffa.
     Men grattis broder. Jag...jag...jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0