Jag visste väl det

Nämen hurra! Det visar sig att vi hade jävligt roligt i fredags ändå. Eller, jag visste att det var roligt - men dagen efter var jag lite osäker på hur roligt och varför det var roligt. Men nu vet jag, och nu minns jag.
    Jag och en "arbetskamrat" hade lurat i en snubbe att hon och jag var tillsammans och att vi hade barn ihop, och det hade vi väldigt roligt åt. Sånt är alltid kul - att härja runt lite.
    I somras, i Halmstad, avfyrade jag och Fröken Johansson ett liknande härj på en stackars nybliven krogbesökare i kön till Leif's Lounge, där vi lurade i pojkvaskern att hon och jag minsann var tillsammans och att vi hade barn ihop. Vi kanske drog det lite för långt, men jag det slutade i alla fall med att han fick bjuda oss, eller Fröken Johansson, på en drink eftersom att hon tvingades betala hans inträde - och det var väldigt roligt eftersom att han i en halvtimme stått och skrutit om att hans pappa minsann kände travkusken Stig H Johansson och att han och hans familj var någon form av gräddfilen i den svenska traveliten. "Ha!", sa vi när pojkvaskern insåg att han inte hade några kontanter till entrén.
    Anywho...fredagskvällen var i alla fall väldigt lyckad, och vissa hade till och med gått och fnissat åt händelserna på kvällen under hela helgen.
    Det är en kväll jag gärna gör om.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Undrar varför den gamla klassikern är så rolig?? Hursom riktigt skoj var den i somras och kan tänka mig att ni hade skoj i helgen också=)

2009-12-08 @ 11:06:03
URL: http://viktoriaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0