Rast III

Någonting bra på 10 minuter. Hur ska det gå till när huvudet är tomt och tungt?
    Nej, det går nog inte. Dagen har varit mörk, dyster och lång - och det värsta är att den bara kommer att bli längre och mörkare.
    Först när jag landar hemma, strax efter klockan fyra, i sängen och slumras till ro med hjälp av min kriminellt grymma iPod så kommer det nog kännas något sånär bra. Tror jag.
    Fast jag vill inte åka hem heller. Det är så jävla mycket skit nu överallt, eftersom att vi målar om och byter golv i en del rum, och av någon anledning har all skit placerats i mitt rum. Jag kommer antagligen att få sova skavfötters med databordet, en bokhylla och en byrlåda. Plus att vi inte har något internet hemma under tiden.
    Känns som att det kommer att bli en skrivarkväll.
    Och inget Paradise hotel är det ikväll heller. Det som är bäst just nu. Paradise hotel är ingen sunkig och billig dokusåpa - det är en studie i mänskligt beteende. Eller som när en av tjejerna igår blev norpad på sin partner och istället fick flytta in i singelrummet. Hennes kommentar? "Det luktar hora här inne".
    Det blir inte bättre än så. Fantastiskt.
    Någonting bra på 10 minuter? Nja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0