Tar mig en liten jagare

Jaha ja. Då sitter man här med en jävel Black Velvet i väntan på att skjutsen till Granhammar ska komma.
    Eftersom att det antagligen bara kommer att vara jag och Ola Hallin från den manliga världen på julfesten så tog jag mig en stor rackare, om det skulla vara som så att flickorna är danssugna.
    Det var fiskbullar till lunch idag, viket innebär att jag hoppade över lunchen. Det kan bli ödesdigert. Jag menar, det började snurra i skallen så fort jag luktade på glaset.
    Meneh...det surras annars om E-tuna. Kaggen ville och Påven ville. Vi funderar på om vi skulle sätta oss på Nybron eller nåt sånt och bara ta en bärs eller fyra. Får se om och när jag kommer ifrån julfesten.
    Skulle va skönt att bara surra lite bajs för en gång skull, utan att dansa sig svettig och full.
    Jag hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0