Ääää, ge er...

Hörrni - va fan i helvete?
    Här lägger man upp en film, fördelat på två klipp, om det gångna året med Riddarna - och sedan skiter ni att kolla på det ena av klippen. Vad är det för rövstil?
    Visst, många har uppenbarligen kollat på båda klippen - men långtifrån alla. Hur tror ni att det andra klippet känner sig då, när han ser att han har mindre visningar än det andra klippet? Det är ju inte rättvist, eller hur?
   Jag tar för givet att det beror på lathet - för jag vägrar tro att ni inte tycker att det är bra.
   Därför ska jag göra det enkelt för er. Hjälp det andra klippet att komma ifatt det första klippet. Om inte för min skull, så i alla fall för det andra klippets skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0