Bra och anus

Träningslandskamp igår. 2-0 mot Österrike. Det var väl vad som förväntades, resultatmässigt.
     Spelmässigt då?
     Blåvitt-Adam Johansson spelade bra tycker jag, en frisk fläkt som ville mycket. Jag föredrar Majstorovic före Petter Hansson. Underbart att Edman är tillbaka. Rasmus Elm -helt okej, Viktor Elm - njaaa. Kim Källström var lika dålig som vanligt - han är inte bra, det är det jag alltid sagt. Chippen krånglade, in med Bissen där istället. Marcus Berg - dessvärre blek. Rosenberg - kan som vanligt inte göra mål i landslaget.
     Det känns väl inte helt tryggt inför Portugal-matchen. Men så saknades Zlatan, Anders Svensson, Elmander, min nya favorit Daniel Andersson - och kanske Henke Larsson?
     Vi får se hur det blir med det här. Det såg ju väldigt bra ut för några måander sedan - nu är jag inte lika säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0