Derby på Tunavallen

Träningsmatch imorgon igen. Denna gång tar vi oss an Eskilstuna Södra på Tunavallen i Eskilstuna. Ser mycket fram emot att spela på den underbar mattan på Tunavallen - den håller verkligen toppklass.
     Södra har förstärkts rejält i år, då flera spelare från City och IFK Eskilstuna har anlänt till Södra - så det blir nog en riktigt tuff match.
     Det luktar dock bänken för mig. I alla fall om man ser till hur truppen "lästes upp". Jag var bland de sista som ropades upp, och inte som inför förra matchen då jag ropades upp tillsammans med de övriga som startade i backlinjen. Vi får se hur det blir. Det är aldrig kul att sitta på bänken, men morgondagens match är jag extra sugen på att spela eftersom att det är ett litet mini-derby.
     Tråkigt också att man inte kan närvara på Fröken Blombergs födelsedagsfest ikväll. Det var länge sedan man var på en riktigt rolig hemmafest i Kungsör - plus en utgång på det. Istället får jag nöja mig med att vara chaffis. Fy fan.

Kommentarer
Postat av: fröken b

hehe.. stackars jone.. det blir fler gånger.. kan ju tröstas med att du var snäll iaf..=) hörs.

2009-03-01 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0