Det är inte mycket nu

Inte för att jag lever ett speciellt händelserikt liv - men just nu är det extremt lugnt.
     Jag såg i alla fall en rolig film hemma hos Grannen i förrgår. Sex drive hette filmen, och den var faktiskt rolig. Men jag misstänker att det är en sådan där humor som bara jag och Grannen skrattar åt. Lite töntig "Woaw, dude"-humor, så där.
* * * *

Annars vet jag en kille som håller på med en ny skiva - och den skivan kommer att bli så fruktansvärt bra att folk kommer häpna.
* * * *

Däremot gillar jag inte Switchfoot.
* * * *

...och "Mensvärk" kan mycket väl vara det äckligaste och mest motbjudande ordet som finns.
* * * *

Men just nu sitter jag och klipper på KBK-filmen som jag filmade under förra säsongen. Det är både roligt och känslomässigt jobbigt.
      Jag tror det blir bra, fast jag har lite problem med musiken. Jag behöver en låt till, men kan inte komma på vilken.
* * * *

Till sist...
    Man United fortsätter att vinna!
    Van der Sar spikade igen på nytt och har nu inte bara rekordet i antalet nollor i Premier Leauge och Englands alla ligor - utan även i hela Storbritannien.
    ...och Mr.United himself fick avgöra matchen. Ryan Giggs mål var verkligen en gammal goding i repris - en repris på honom själv.

Kommentarer
Postat av: M

okej, antar att det är menat till.. men ja håller med, men just den låten kändes bra den dagen.. så fuckyou" ... hoe...something...

2009-02-08 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0