En match mot teknikens framfart

Det här med Facebook. Hela tiden dyker det upp nya grejer, nya funktioner, nya "leksaker", såsom spel, chatt, speed-dating, intresse-undersökningar, filmtävlingar...ja, allt möjligt skit.
      Det senaste som dykt över mig är den här grejen Friend 8-Ball. Jag vet fan inte vad det är för någonting eller vad det handlar om, men det dyker upp massa meddelande om att den och den personen har svarat på frågor gällande mig, typ "Skulle du vilja göra det här och det här med Jonatan Björklund", eller "Tror du att Jonatan Björklund har gjort bla bla bla...". Det är jävligt irriterande - för jag har ingen aning om vad fan det handlar om.
      Därför fixade jag mig ett sånt här Friend 8-ball, och nu sitter jag och svarar på en massa frågor om olika personer. Jag vet inte vad som kommer att hända härnäst, om personerna kommer att ta kontakt med mig, om de är förbannande eller roade över mina svar?
      Jag är lite nervös för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0