En underbar framtid

Just ja, jag har glömt att berätta. Jag ska flytta hemifrån.
     Japp, I'm a big boy now. Jag ska flytta ihop med Bot-mannen i hans lägenhet i Eskilstuna. Erbjudandet var så pass generöst att jag inte kunde tacka nej.
     Tänk va roligt vi ska ha. Vi kan sitta och spela Monopol, lösa korsord tillsammans eller brygga en kanna kaffe och sitta uppe hela natten och bara prata hemlisar. För att inte tala om "Nakna tisdagar". Jag tror att det kommer bli helfestligt.
     Det är inte spikat till hundra procent än - men i dagsläget finns det ingenting som pekar på att det inte kommer att bli av.

My roomie


Kommentarer
Postat av: Ruutu

Fy Fan... Tänk dig för..

2009-02-12 @ 19:05:59
Postat av: Ruutu

skärp dig!!!!!

2009-02-12 @ 19:08:20
Postat av: P

haha najs bro! lungt om man svänger förbi å hänger en tisdag? :P

2009-02-12 @ 19:26:26
Postat av: ralle

Vilket datum ska vi säga för inflyttning?? Ska vi ta det nu till helgen redan lr är det för tidigt?

2009-02-12 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0