Förr i tiden...

Det här blir det sista, sedan orkar jag inte lägga upp mer gamla bilder. Ja, jag är ledsen - men så är det. Det är bara för er att tugga i er. Bita i det sura, så att säga.




Kan det vara bortamatch mot Gröndal för tre år sedan? Eller är det Hammarby Talang?




Jag hade en gång ett nackhår...




Här var det skojigt värre. Antingen är det vi som tittar in i fel kamera, eller så är det någon som smygfotar oss...




"Va satan i perkele ä de som fösegår dä borta?"




Jag hade en gång en hundvalp...




"Oj, en kamera! Bäst att jag låtsas titta bort och samtidigt spänner min biceps till max."


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tror det finns en lag som säger att om man lägger ut en bild på en kvinna som ska föda om 2månader måste detta framgå i bildtexten ;)

2009-02-10 @ 11:51:29
Postat av: J

aj, aj, aj...det blir skamvrån för resten av dagen :)

2009-02-10 @ 12:54:17
Postat av: S

Hitlermuffen och den oskyldiga valpblicken har vi väl förhoppningsvis inte sett det sista av, eller?

2009-02-10 @ 18:29:17
Postat av: J

valpblicken kan jag inte göra så mycket åt - jag föddes sån...men hitlermuffen är ett minne blott...tills den dag då jag kan stoltsera med ett riktigt yeti-skägg...

2009-02-10 @ 19:03:54
Postat av: S

Inga fel där, får damerna att smälta. För tillfället så är det enbart mustasch som gäller här i norge. Så vi kör den stilen vi.

2009-02-10 @ 20:06:41
Postat av: S

Föresten så kan du ju inte ta bort "tillbakablicken". Det är ju en guldklimp här i bloggen. Mer gamla bilder åt folket!

2009-02-10 @ 20:08:47
Postat av: J

cooolt! du skulle ha sett antes musche...han sparade skägget rekordlångt, sedan kapade han allt utom mustaschen...fan va coolt det var...men fult.

2009-02-10 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0