Geggamoja

Wooooooooh! Man!!!!
    Jag är helt slut. Utbränd. Totalt körd in i väggen. Att jobba åtta till fyra är verkligen ingen dans på rosor. Jag varnar er - försök er inte på det själva!
    Äh, joke on the side - det var helt ok att återvända till dagiset. Visst var det stimmigt och väldigt tjolahopp-tjolahejsan-roligt att Fröken Jonatan var tillbaka igen - men det var samtidigt betydligt trevligare att få uppskattning än barnen kräktes över att se mig igen.
     Även fast det var lite mindre än 1 år sedan som jag slutade så var det mesta sig likt. Visst, det var lite nya ansikten här och där - och visst, det var några nyrivna tapeter på vissa ställen - och visst, de jävlarna hade fräckheten att plocka ner mitt fotografi ifrån väggen - men annars var det mesta sig likt.
    Många välbekanta ansikten som var roligt att återse, och sedan en del nya, som sagt. Men jag har förbluffande lätt för namn och hade koll på de flesta efter bara några minuter.

Nu är jag trött. Fysiskt och mentalt.
    Därför känns det helt underbart att snart få sätta sig i bilen och åka in till gymmet i Köping för lite spinning och styrketräning med fotbollslaget. Riktigt underbart. Can't wait. Mmmm längtar. Ge mig, ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0