Har jag missat något?

Kaggen sa det - och Påven antyder något liknande. Var jag verkligen slirigare än vad jag kommer ihåg och själv uppfattade? Jag behöver veta. Varför dessa påståenden? Vad gjorde jag? Mot vem/vilka gjorde jag någonting? Jag hatar att inte veta. Hjälp mig.
     ...och en annan sak. Enligt Kaggen blev jag omfamnad av en "hyggligt söt" person av det motsatta könet - varpå jag bara stod och stirrade en stund, innan jag därefter gick därifrån (!). Va fan är det för fel på mig? Måste ta upp det med min psykolog.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror nog att dina vänners påståenden kan va rätt sanna.. För du verkade inte helt med i matchen ;)

Fast mig kramade du tillbaka iaf, tror jag.

2009-02-16 @ 11:01:33
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0