Lite bilder från hockey-bockeyn...



Zetterberg och El Decko diskuterar hår och spelupplägg.




Domare Björklund i sedvanlig position.




Ruutu var ovanligt tyst i omklädningsrummet. Jag vet inte om det var för att han fokuserade sig på matchen, eller om det var skridsko-knytningen som krävde koncentration.




Två glada muppar, som jag åtskilliga gånger snurrade upp under matchen.




Hepp! En dam som var på helt fel plats vid helt fel tillfälle.




Mitt lag, det Röda laget, med superstars som Malle, Pakanen Sr. och torpeden Hightower.




...och den här jävla dåren. Han hade bara ett sätt att få stopp på mig - och det var att stå mitt i vägen när jag kom i 110 km/h. Riktigt, riktigt fult var det.




Trots att han stod stilla mest hela tiden så blev det ändå en suddig Kosar som hamnade på bild.




Uppvärmning, som halta kalvar på grönbetet.




Dags för tekning. Let the game begin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0