Mitt hus - del 3



Här är våran fotbollsplan. Här spelade jag och Lillebror fotboll på kvällarna när vi var mindre. Jag hade målet närmast, och Lillebror hade målet mittemot. Det kunde gå väldigt vilt till ibland när känslorna tog överhand, men oftast var det jävligt roligt. Det tråkigaste var dock att plocka undan alla saker som stod i vägen, och det var oftast där bråken startade.




Här är den fina ingången. Här går alla gästerna, alla de som betyder någonting, in.






The field. Good times. Bloody times.




Datorrummet. Min lilla lya. This is where the magic happens. Från början var det Lillebrors rum, när han låg i spjälsängen. Sedan blev det Storebrors rum, och en kort sväng var det nog också tv-rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0