Ny månad, ny look

Vad tycks? Aae, inte så illa, eller hur?
     ...och gitarren fick vara med på hörn också. Meningen med de här bilderna ska vara att de visar lite grand hur mitt liv ser ut för tillfället. Om än bara lite grand.
     Sedan kunde jag låta bli att ta med min mugshot till höger. Lite sådär lagom frånvarande och nonchalant kaxig. Typ som att jag inte kunde bry mig mindre. Bilden är för övrigt från i somras då jag blev anhållen för misshandel av en bartender som inte serverade min öl tillräckligt snabbt.
     Men jag lovar er - det var befogat. Hon var jättesölig.


Kommentarer
Postat av: Morgan

Lite gay med alla rosor va?

2009-02-01 @ 22:03:42
Postat av: J

njaa, njaa...säg inte det du...jag ser det lite grand som ett möte mellan manlig dödsmetall och kvinnlig inramning...bilden är en gestaltning av kärleken...bilden ÄR Kärleken...

2009-02-01 @ 23:15:55
Postat av: Storebror

du som har sådan flyt med brudar o vakter... ska du inte emd till kläppen med mig och några av mina vänner i Mars?!

2009-02-02 @ 14:26:21
URL: http://michael.silverunit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0