Sa-tur-day night, the grej of the day

Jag längtar till lördag. Först ska vi ha vår årliga hockeybockey-match med fotbollslaget - och sedan blir det lagfest. Det ser jag fram emot. Väldigt mycket.
     Jag ser fram emot att få ta en öl i goda vänners sällskap. Att få sitta ner och snacka skit. Skratta. Nog för att jag sitter ner och snackar skit, och skrattar, så gott som dagligen - men ändå. Lagfest är alltid lagfest. Jag längtar efter att umgås under lediga former, och jag ser fram emot en rolig kväll.
     Inget crazy bananas drink til' you drop-race, utan bara en rolig kväll. En öl i goda vänners sällskap. Det har vi gjort oss förtjänta av.
     I alla fall jag.

Kommentarer
Postat av: ryssen

Ett par White Russian ute oxå lr hur:)

2009-02-10 @ 21:04:04
Postat av: J

inte EN ENDA!!! får jag se en white russian så kommer jag att kasta den så långt som mina muskeler förmår att kasta...eller också kanske jag köper en...men bara EN!!!

2009-02-10 @ 21:29:26
Postat av: ryssen

Du kanske inte behöver köpa en,kanske dyker upp en framför näsan på dig helt plötsligt...lr fler:)

2009-02-10 @ 22:00:08
Postat av: J

kanske det...men då vet jag en kille som kommer att få ta hand om en annan, liten, kille...och den killen kommer kanske att få släpa den lilla killen hem till sig och lägga honom på soffan ;)

2009-02-10 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0