Spinning- och styrkepass med KBK

På torsdagar är det Wolfman som basar över träningen. På hans gym Nautilus kör vi först en timmes spinning, följt av styrketräning där vi har ett speciellt program att gå efter. Typ.
     Wolfman är galen på spinningen. Han skriker "KOM IGEN!" och "TRAMPA DÅ!" i en timme, samtidigt som han svettas som en gris. Helvete vilken krigare han är på sin cykel, den där Wolfman.




På min vänstra sida har jag allt som oftast sällskap Charlieboy, Blondie Bubble Boy, Kaggen och Ödlan. Så även denna torsdag.




På min högra sida har jag vanligtvis Lingen, men denna gång hade Fille reda ockuperat cykeln, till Lingens stora besvikelse - och till min frustration. Fille var nämligen en jävla dåre! När det var som allra tyngst och jävligast under spinning-passet - då slog Fille till mig på ryggen. Tre gånger! Jag vet inte om han gjorde det för att peppa sig själv mitt i allt det jobbiga - men ont gjorde det i alla fall. Jävla Fille.
     



Alla trampade på bra - utom Kotten som fick punktering efter bara några minuter.




Ödlan är mer av en spanare än en pumpare nere på gymmet.




Hellgren tycker om att titta på sig själv i spegeln när han pumpar.




Blondie Bubble Boy gillar att titta på Hellgren när han pumpar.




Hightower ökar på sin muskelmassa genom att mörscha på 1 ton i vikter.




När man är i gymmet så är det ingen jävla lekstuga. Därav Lingens mordfyllda blick.




Steve tycker också om att kolla på sig själv när han pumpar.
    ...och Kaggen tycker bara om att kolla på sig själv.




Men ibland får han ett ryck och hugger in på vikterna - och då är det alltid med ett leende på läpparna.




...och titta vilket mäktigt skägg han börjar få till. Riktigt grovt och mastigt. Till och med fylligt. Jag älskar skägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0