Tillbaka till framtiden

I min dator ligger det en mapp som heter Mina dokument. Det har säkert ni också i era datorer. I den mappen ligger det en mapp som heter jone. Det har ni eventuellt i era datorer också. I den mappen ligger har jag olika mappar för alla foton som jag tar.
     Om jag har flera foton från en och samma händelse så hamnar de alla i samma mapp, som får en beskrivning och ett datum när fotona togs. Om jag bara har ett eller två foton från en enskild händelse så hamnar de i en mapp som heter Blandat.
     Sedan har jag en mapp som heter Jag. I den hamnar alla foton som jag tar på mig själv - och believe me, det händer ofta. Jag tycker om att dokumentera mitt utseende och mina frisyrer - min utveckling helt enkelt. Då kan jag gå tillbaka och titta och tänka "Ah, där var jag stilig" eller "Åh, där hade jag en snygg frisyr" eller "Uäh, så där vill jag aldrig mer se ut".

Ovan nämna saker har ingenting med det här att göra - men när jag kollade igenom min nuvarande jone-mapp (som snart kommer att förpassas till en arkiverad cd-skiva) så hittade jag en bild som fick mitt hjärta att hoppa till.
     Det var en bild ifrån när jobbade på dagis, och den gav mig varma känslor. Den visade mig hur min framtid ser ut. Eller hur jag vill att min framtid ska se ut.
     Ni måste erkänna att det är sött - och att det ser helt rätt ut! Jag tror på den här bilden.



 

Kommentarer
Postat av: Morgan

Ehhhh...den ser lite suspekt ut, bilden...

2009-02-04 @ 13:24:38
Postat av: J

typ som att jag kidnappar ungen?

2009-02-04 @ 13:48:58
Postat av: Anonym

...och "suspekt"? what the fuck is up with that?

2009-02-04 @ 13:50:13
Postat av: Morgan

Typ som att du vill ta med den till Mexiko eller nåt... Och jag kan fler ord än de som står i Slitz!

2009-02-04 @ 20:52:30
Postat av: J

psssch...du har säkert köpt ett lexikon med ord som börjar på S...

2009-02-04 @ 21:36:59
Postat av: S

¨Så mycket roligt och så mycket fel man kan hitta med denna bild. Men det ser ju faktiskt ut som att du är beredd att hiva iväg stackarn. Den allvarliga minen och det bestämda greppet skvallrar ju lite om vad som kommer att ske här näst. Höger hand bak vänster ner, vinkla, ta sats och kasta iväg.



2009-02-04 @ 21:50:23
Postat av: J

Ha ha ha ha...

2009-02-04 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0