Blylätta ben

Inomhusträning idag. En timmes cirkelpass där vi går runt på olika styrke- och konditionsstationer. Det brukar vara jobbigt, men idag kändes det lättare. Det känns som att man har kommit in i träningslunken nu.
     I Kaggens frånvaro, och efter att Lingen tradat bort mig Hellgren, så teamde jag upp med Salsa. Jag frågade "Ska vi?". Han svarade "Det är ok."
     Därefter följde tvåmålsspel. Tunga ben efter cirkelpasset, men ändå något, något, bättre än tidigare.
     Bot-mannen stod i mål, och vid ett tillfälle slog han en passning i gapet på motståndarna som hade fri gata och gjorde mål.
- Man måste våga misslyckas för att lyckas, förklarade Bot-mannen.
     Det tyckte Brorsan var fint. Han sa:
- "Man måste våga misslyckas för att lyckas", det tycker jag var bra sagt. Det borde du skriva någonting om, Jone."
     Jag har saknat Brorsan på träningarna. Det är alltid intressant och roligt att prata med honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0