Något fint att titta på i några minuter...

Nu är jag klar med KBK-filmen. 22 minuter blev den. Det handlar alltså inte om någon spelfilm eller dokumentär, utan mer om en dokumentation över säsongen 2008. Lite rörliga bilder med skön musik i bakgrunden.
     Det gamla vanliga.
     Det var, som sagt, både roligt och känslomässigt jobbigt att klippa ihop allt matrial. Det var ju en sådan fin säsong och vi hade så otroligt roligt. Men mitt i allt det där fina finns det också saker som påminner om den brutala verkligheten som kom att påverka oss alla.
     Det finns inget rätt eller fel, som jag ser det. För mig fanns det bara ett sätt att göra det på.

Men ha inte för höga förväntningar. Det är inget märkvärdigt det här. Bara en kul grej.

Kommentarer
Postat av: Ruutu

När kommer den då?

2009-02-12 @ 08:21:16
Postat av: J

lördag...

2009-02-12 @ 11:23:41
Postat av: Ruutu

Fan... kan man inte få en s.k förhandare..??

2009-02-12 @ 11:31:00
Postat av: J

jag trodde du skulle komma på lördag :(

...men jag får väl lägga upp den på fredag då, lingen kommer ju inte heller, och han ville oxå se den...

2009-02-12 @ 12:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0