20 januari

Tack och tack och åter tack för alla gratulationer. Jag visste inte att jag hade så många vänner.
     Det såg länge ut som att Påven skulle köra en payback, då jag glömde bort hans födelsedag förra året - men han gjorde en suverän räddning på sluttampen. Heder till honom för att han är en större människa än vad jag är.

Så hur har min 23-årsdag varit?
     Tjae...som vilken annan tisdag som helst, ungefär. Förutom att jag fick lite presenter. Pengar, en tröja och en klocka. Tre underbara och älskvärda ting.
     Annars har jag mest skrivit hela dagen. Det blev ett kapitel om en kär vän, och en historia som alltid är lika rolig att berätta - och som dessutom inte blir sämre av att man spetsar till den genom att blanda verklighet med fantasi.

Ännu en gång. Tack alla underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0