I'm just telling ya'...

Det är en sak jag tänkt på väldigt länge, men aldrig kommit ihåg att skriva här...
     Har ni tänkt på att det nu för tiden ofta förekommer en krönika på sportsidorna i Bärsingen? Om ni inte visste om det så är det i alla fall en stående krönika varje onsdag, plus en eller två krönikor någon annan dag i veckan.
     För drygt ett år sedan, efter ett julbord på redaktionen, pratade jag lite grand med Sportredaktör Westberg. Han frågade då vad jag helst av allt ville skriva. "Krönikor", svarade jag. Sedan frågade han vad folk i min ålder ville läsa på sporten, eller vad jag trodde att folk var mest intresserade av att läsa. Jag svarade: "Jag vet bara att det jag tycker är roligast att läsa i Expressen och Aftonbladet är krönikorna". "Mmm...", svarade Westberg.
     Well...
     You are fucking welcome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0