En hyllning

För er som inte vet om det...
    Jag har tatuerat mig. Den kom till några dagar innan julafton, och jag kände att det vore lite för mesigt att basunera ut det på den här sidan det första jag gjorde. Så jag "höll på det" lite grand.
    Hur som haver är jag väldigt nöjd med den. Jag har ju gått och tänkt på en tatuering i flera år, egentligen, men helt enkelt inte fått arslet ur vagnen. Sedan inträffar det saker i livet, oförberedda som förberedda och sorgliga som lyckliga, som får inverkan på saker och ting.
    Det är nog inte så svårt att räkna ut varför jag gjorde den här saken just nu.




Kommentarer
Postat av: keane

stort och fint gjort av dig jone.

2009-01-04 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0