Fist you

 Från:      Jonatan Björklund ([email protected])
Skickat:   den 26 januari 2009 13:11:08  
 Till:
         [email protected]
 Ämne:     Måste berömma dig för din Bruce Springsteen-krönika


Hej din jävla sopa.

Nu är det sista gången jag bemödar mig att skriva in ditt jävla namn i mottagar-rutan ovan. I mina ögon har du nu pissat ner dig själv för sista gången. Jag tycker bara synd om dig hädanefter.
     Jag antar att du har en väldigt liten penis, eftersom att du inte kan hävda dig på annat sätt än att såga de största.
     Det är lite sorgligt, men du har min sympati.

Att du är döv det är ju uppenbart, men förhoppningsvis är du inte blind.

Med fittiga hälsningar

Jonatan Björklund

PS. Hoppas inte på svar 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så kärleksfull ;P

2009-01-26 @ 17:48:54
URL: http://selinder1.blogg.se/
Postat av: M

ojoj, nu är dt allvar.. slag under bältet o allt..damn

2009-01-26 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0