Glory glory...

Sweet victory! Sweet, sweet, sweeeeet victory!
     Vidic - BOOM! Rooney - BOOM BOOM!! Berbatov - BOOM BOOM BOOM!!!
     3-0 mot Chelsea och nu har Man United ett grymt läge att koppla greppet om Premier Leauge. Tack för underhållningen!
    
Just nu lirar världens bästa fotbollsspelare på teve. Milan mot Roma. David Beckham mot världen.
     Jag älskar verkligen Beckham. Jag älskar allting med honom. Hans frisyrer. Hans fotbollsskor. Hans högerfot. Hans frisparkar. Hans liv. Hans tatueringar. Att han är från England. Att han har varit lagkapten för landslaget. Att han har spelat i Manchester United.
      Kanske dags att börja hålla på Milan igen? Rejält, alltså. Det har jag inte gjort sedan Jesper Blomquist och Roberto Baggio lämnade de rödsvart-randiga.


Så här ser det förresten ut när jag och KG tittar på fotboll tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0