I know music

Lillebror håller på och tipsar och tipsar och tipsar om olika band. Ibland prickar han rätt - ibland prickar han...helt åt helvete fel.
     Han är ju en punk-pop-rock-skate-kille som diggar det mesta som den överkonsumerade genren har att erbjuda. Helvete vad mycket amerikanska high school-poprock-band det finns!
     Jag vet hur det är. Jag var också så en gång i tiden. Snöade in mig på alla möjliga band som Brand new, Autopilot off, Zebrahead, Mest, The Used, Motion city soundtrack, Senses fail, Unwritten law, The Starting line...you name it.
     Nu gjorde jag bara en snabbkoll - och titta vad jag hittade. Ett hyfsat nytt band och ett hyfsat grymt band. Voila! Do I have magic fingers, and magic ears, or what?
     Varsågod, lillebror. Jag ger dig All time low.







PS. ...och sedan om du är sugen så kan du ju kolla in We the kings också

Kommentarer
Postat av: Little broooo

haha "Ger dig".. har lyssnat på dom ett bra tag nu .. med tanke på att deras första album kom 04 ..

så jag GER DIG All time low.. Poppin Champagne, Dear Maria osv.. grymt bra låtar!

2009-01-21 @ 22:58:14
Postat av: J

bull! bull, bull, bull...

jag tror det var så här: du hörde dem nu för första gången, sedan gick du in på youtube och lyssnade på allt som fanns med dem, sedan gick du in på wikipedia och kollade upp när deras debutalbum kom ut...

så tror jag att det var...

2009-01-21 @ 23:52:59
Postat av: M

no bullshit, jag och KP har bollat många band till varandra.. faktum är att jag tänkte faktist tipsa

dig om dom!

Anledningen varför jag inte lagt upp det på bloggen är att jag inte vill "dela med mig".. you know what I mean..

Från & med nu kan jag skicka banden jag lyssnar på & hittar.. så du inte tror att du är nån mellanhandel mellan mig och musik, pz out bro

2009-01-22 @ 10:27:57
Postat av: J

i know what you mean...jag är likadan...men du behöver ju inte tipsa världen - det räcker om du tipsar mig...

2009-01-22 @ 12:51:06
Postat av: M

jo dt va planen, men dt blev ett grattis.. så glömde ja av mig..

2009-01-22 @ 13:57:14
Postat av: M

btw, We the kings har ja inte hört, dom va helt okej!

2009-01-22 @ 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0