Kameleonten

Kan man sätta en label på min klädstil? Jag tror fanimej inte det. Jag är en stil-hora. And I'm proud of it.
     Jag vet inte varför, men jag har aldrig varit bekväm med att snöa in mig på bara en sorts stil. Därför tycker jag om att blanda lite hejvilt. Ena dagen kan det vara skjorta, kavaj och finskor - och nästa dag kan det vara trasiga jeans, second-hand-retro jacka och smutsiga tennisskor. I'm lovin' it.
      Ett tag när vi gick på krogen så var det bara skjorta och slips som gällde. Nu har jag nog inte haft det på säkert ett halvår, då jag föredrar t-shirts eller bara en skjorta med uppkavlade ärmar nuförtiden.
      Igår var jag tydligen Moneybrother, enligt Blondie Bubble Boy. Mycket möjligt. Just här och nu känner jag mig mer som Pharell, då jag sitter med en trucker-keps på huvudet och en rutig sjal runt halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0