Nitar o whiskey

In flames har prisats flitigt den senaste tiden för sin skiva från 2008, A sense  of purpose - och plötsligt slog det mig att jag inte uppmärksammat en enda låt från den skivan. Varken på tv, radio eller nätet.
     Därför tog jag tag i den saken igår - och resultatet var förvånandsvärt bra. Två låtar blev till fem, och snart satt jag där med hela skivan och njöt stenhårt. Kan bli en ny keeper.
     I samma veva fixade jag Backyard babies senaste och självbetitlade album från 2008. Lite sent, kan tyckas, men det har aldrig blivit av. Jag hörde vissa låtar hemma hos Bläckfisken för typ ett halvår sedan, och även fast jag gillade vad jag hörde så fall det bort i glömska. Men nu är den hemma - och Degenerated är precis så bra som jag minns den. 

Kommentarer
Postat av: Bläckis

Välkommen in i min lilla värd gode man!:)



synd man inte kan hänga på iväll, fan, det blir nog jävligt bra...



men vi kanske ska ta och kirra biljetter till den 21'a snart oxå?

2009-01-28 @ 12:25:15
Postat av: J

definitly...vi får kolla upp det snarast möjligt!

2009-01-28 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0