Nyktert liv

Säkerligen nästan en mils löpning - följt av intervaller på 45x20.
     God morgon lördag.
      Nu är jag fullständigt utmattad - men ändå nöjd över att ha genomfört träningspasset utan att stånka och frusta som en brottare. Jag vete fan vad det var som hände, men jag föll snabbt in i ett perfekt flow med andningen. Fokus på andningen och slappna av i kroppen, låt benen göra jobbet, då går det bra. Tydligen.
      Eller hur Kaggen? Hi hi...

Så vad står på tapeten idag?
     Well, klockan fyra lirar Man United mot Bolton - givet - och sedan blir det nog P3 Guldgalan ikväll.
     En lugn dag, med andra ord. Suget efter att festa finns inte just nu - och inte bara för att det är ont om cashish. Samtidigt försöker jag ju att hitta kondisen igen, och då vore det bara dumt att göra stan varenda helg.
     Nästa helg dock. Då är det nog risk för en utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0