...och där är matchen igång

Svett!
     Nu känner man verkligen att fotbollssäsongen har börjat. Jag är stel, trött och...mätt. Inomhusträning är alltid jobbigt. Det är intensivt och dålig luft - vilket betyder blodsmak i munnen och smärtor i bröstkorgen. De där backarna i Bergen gjorde inte mycket nytta.
     Men det var ändå riktigt skönt att dra igång igen. Jag älskar träningar, trots allt. Gemenskapen, omklädningsrumssnacket, merparten av övningarna, tacklingarna, bastun, glirningarna. Jag behöver verkligen det just nu. 2 månader utan det är mer än nog.
     Imorgon väntar spinning och styrketräning (ha ha) inne i Köping, lett av Vargen eller Vargmor. Hörde jag någon säga mjölksyra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0