...och så var det Rockbjörnen

Jag bryr mig kanske inte så där jättemycket - men jag tycker det var välförtjänt att Amanda Jenssen äntligen prisades för sitt år. Två gånger dessutom, med utmärkelserna Årets nykomling och Årets kvinnliga artist. Hon blev utan pris på Grammisgalan och P3 Guldgalan, så nu tycker jag att det var hennes tur, vilket folket också tyckte uppenbarligen.
     ...och sedan denne Håkan Hellström. Vilket jävla år han hade 2008 - och nu kommer bekräftelserna på det, i form av pris, pris och åter pris. Grammisar, Guldmick, Sveriges bäst klädda man och Rockbjörnar. Nu kan han med gott samvete luta sig tillbaka ett tag och ta hand om sin nyfödda unge där hemma, samtidigt som han filar på nya klassiker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0